Posel in internet

Imate pravilno nastavljen fokus za posel?

Fokus za posel
Ekoprodukt.si

Če želite biti uspešni v poslu, boste morali vanj usmeriti vse svoje misli. A samo to seveda še ne bo dovolj. Svoj fokus morate nameniti tistim rečem in vsebinam, ki bodo vašemu podjetju pomagale rasti. Čeprav je denar zelo pomemben faktor, pa to nikoli ne sme biti osnovni fokus.

Prav tako osnovni fokus v poslu ne sme biti usmerjen samo v nabiranje novih strank. Seveda je vse našteto potrebno vkomponirati v celotno sliko, če želite biti uspešni v svojem poslu, a fokus mora biti skrbno izbran in imeti določen končni cilj.

1. Fokus pri delu od doma

V zadnjem času postaja vse bolj priljubljeno delo od doma. Govorimo tako za zaposlene kot tudi samostojne podjetnike. Če so pred časom vsi podjetniki želeli svojo resnost izkazovati s poslovnimi prostori, pa je danes delo od doma povsem sprejemljiv način dela.

Tako v očeh stranke nikakor ne boste izpadli neresni, če boste dejali, da delo opravljate od doma. O vaši kvaliteti dela naj govorijo reference, torej rezultati. A pri delu od doma je zelo pomembno imeti pravilen fokus – osredotočenost na svoje delo in izključevanje morebitnih motečih elementov.

2. Fokus pri delu v pisarni

Če svoje delo opravljate v poslovnem prostoru, kjer se nahajajo tudi drugi ljudje, potem poznate tiste občutke prenasičenosti dela in izgube koncentracije. V takšnih primerih je potrebno imeti jasen fokus na opravljanje dela, ki mora imeti svojo podlago v skrbno pripravljenem načrtu dela.

Ne smete si dovoliti, da bi vas zmotil vsak »živijo« ali morda kakšna prošnja za pomoč, morebiti dodatno delo. Če boste imeli že na samem začetku fokus usmerjen v pravo smer, vas prav nič ne bo moglo zanesti proč od nje. Le na takšen način boste dosegli zastavljene cilje.

3. Fokus naj ne bo denar

Čeprav zato v resnici delate, pa denar ne sme biti tisto, proti čemur bi usmerili vso svojo pozornost. Denar oziroma plačilo bo posledica vašega dobrega dela. To pa bo opravljeno zgolj v primeru, da se boste držali začrtanega načrta. Prav tako naj ne bo vaš fokus usmerjen zgolj v lovljenje rokov.

Naročniki so navadno pripravljeni na kakšne manjše spremembe zastavljenih časovnih okvirjev, če bodo zato na koncu prejeli kvaliteten izdelek ali storitev. Fokus v poslu pa je lahko povezan tudi z rastjo podjetja. Če se boste ves čas fokusirani na ta cilj in izvajali vsa potrebna dela z mislijo na rast in širitev posla, bo na koncu do te tudi prišlo.

4. Fokus na zaposlene

Imate podjetje, v katerem je nekaj zaposlenih kadrov? Potem vsekakor ne smete izgubiti fokusa nanje. Gre za ljudi, ki držijo vaše podjetje pokonci in ki vanj vlagajo vse, kar premorejo in znajo. A takšen kader je potrebno najprej skrbno izbrati, kasneje pa s pravim fokusom nanj tudi vzdrževati.

Ni dovolj nekoga zgolj zaposliti, pač pa je potrebno poskrbeti, da se bo v svojem delovnem okolju počutil dobro in bo visoko motiviran. Pa ne govorimo samo o plači. Govorimo o medsebojnih odnosih, primernih pogojih na delovnem mestu in občutku, da je podjetju ter vodilnim zanj mar.

O nas

Ekoprodukt.si

Ekoprodukt.si

Na spletnem portalu Ekoprodukt.si boste izvedeli vse, kar vas sploh lahko zanima o zdravju, lepoti, osebnih odnosih, poslu, internetu in mnogih drugih tematikah.