Naštete reference na spletni strani podjetja danes imenujemo tudi referenčni marketing, saj so tam z namenom, da privabijo nove stranke. Prav zato morajo biti prepričljivo napisane in opremljene s pomembnimi informacijami, ki bralcu pokažejo, kaj vse v podjetju znajo.
Reference so v resnici hvalospev kakovosti opravljenega dela, ki pa na nek način prihaja s strani naročnika in ne podjetja samega. Več kot ima podjetje referenc, bolj kompetentno je v očeh strank. Če imajo te svoj vir tudi na tujih trgih, pa še toliko bolje.
Z referencami na tuje trge
Vedno je najtežje pričeti in nabrati prve izkušnje. Ko se teh zvrsti nekaj, pa podjetje na njihovi podlagi precej lažje začne pridobivati nove posle. Panoge, ki ciljajo na tuje trge, brez referenc praktično ne morejo uspeti, saj podjetja tam ne poznajo in potrebujejo nekaj jasnih signalov in informacij o tem, kaj jim lahko ponudi.
Eden boljših primerov, kako osvojiti tuje trge na zahtevnem področju, kot je kovinsko predelovalna industrija, je vsekakor podjetje Kovinc d.o.o. iz Lahovč na Gorenjskem. V podjetju se ponašajo s številnimi referencami, ki so naštete tudi na spletni strani in so lahko vzorčen primer, kako reference uporabiti v namene pridobivanja novih strank.
Omenjeno podjetje se je odločilo tudi za postavitev spletne strani v nemškem jeziku – www.kovinc.de – s pomočjo katere so prodrli na nemško govoreče trge. Tudi tam so izpostavili svoje reference, ki jim pri pridobivanju novih poslov pridejo še kako prav. Naročniki na ta način namreč najlažje vidijo, kaj od podjetja lahko pričakujejo.
Prepričajte stranke z referencami
Na spletni strani povezavo do referenc vstavite v glavni meni, na podstrani pa pregledno naštejte vsa svoja opravljena dela, ki pričajo o vaši kakovosti. Bolj pomembni in večji kot so bili naročniki, lažje se bodo nove stranke odločile za vaše storitve.
Pripravite privlačen naslov in podnaslov, poiščite dobro naslovno fotografijo in jedrnato opišite celoten projekt. Naštejte vse posege, ki ste jih v podjetju opravili za izvedbo naročila, omenite uporabljeno strojno opremo in znanje svojih zaposlenih, ki je pripomoglo k uspešno zaključenemu projektu. Ne pozabite na galerijo fotografij in vdelajte video o samem procesu, če ga imate na voljo.
Izpoved stranke dviguje renome
Dejstvo je, da ljudje radi slišimo ali preberemo mnenje stranke o tem, kako zadovoljna je bila z izvedbo naročila pri določenem podjetju. To zares šteje in nas mnogo lažje prepriča, da imamo pred seboj podjetje, ki mu je vredno zaupati.
V tem pogledu boste veliko naredili s tem, če vam bo stranka voljna podati kratko izjavo o svojem zadovoljstvu z vami, če je le možno pa dodajte še kakšno sliko ali video vsebino z izjavo stranke. Reference so definitivno močno orožje pri prepričevanju novih strank.
Kaj je naloga referenc?
Zakaj na spletni strani izpostaviti reference? Zato, ker:
- Povečajo zaupanje. Ko potencialni kupci vidijo, da ste že pomagali drugim strankam doseči njihove cilje, to povečuje zaupanje v vaše storitve ali izdelke.
- Povečajo prepričljivost. Ljudje so nagnjeni k nakupu storitev ali izdelkov, ki jih priporočajo drugi, saj to povečuje verodostojnost vašega podjetja.
- Povečajo prepoznavnost. S pozitivnimi referencami boste postali bolj prepoznavni v svoji panogi.
- Olajšajo prodajo. Stranke, ki so zadovoljne z vašimi storitvami ali izdelki, so pogosto pripravljene priporočiti vas drugim.
Kako izpostaviti reference na spletni strani?
Za izpostavitev referenc na spletni strani imate več možnosti:
- Zgodbe o uspehu. Namesto da preprosto navedete ime in naslov stranke, ki je zadovoljna z vašimi storitvami, napišite zgodbo o uspehu, ki prikazuje, kako ste pomagali stranki rešiti njihov problem. Zgodbe o uspehu so veliko bolj prepričljive kot preproste reference.
- Video reference. Video reference so zelo učinkovite, saj se morebitni novi naročniki zlahka poistovetijo s strankami, ki so jih zadovoljile vaše storitve ali izdelki.
- Izpostavitev referenc na pravih mestih. Namesto da vse reference postavite na eno stran vaše spletne strani, jih izpostavite tam, kjer so najbolj relevantne. Na primer, če prodajate določen izdelek, izpostavite reference na strani tega izdelka.
- Uporabite tretjo osebo. Ko izpostavljate reference, se izogibajte uporabi besed, kot so “jaz” ali “mi”. Namesto tega uporabite besede, kot so “stranka” ali “podjetje”, kar poveča verodostojnost vaših referenc.
- Aktivno pridobivanje referenc. Če želite imeti kakovostne reference, se morate aktivno truditi, da jih pridobite.