Posel in internet

Kako učinkovito oglaševati na Googlu?

Google oglaševanje

Vsako podjetje potrebuje oglaševanje svojih storitev in k sreči je na voljo kar nekaj oglaševalskih kanalov. Pa omenimo tokrat nekaj spletnih. Oglašujemo lahko s pomočjo oglasnih pasic, PR člankov in preko povezav v njih, pa denimo na socialnih omrežjih.

Vsekakor pa moramo omeniti še enega velikega igralca na tem področju. To je seveda spletni iskalnik Google, ki pa ima pod svojim okriljem še kar nekaj zelo močnih spletnih platform. Oglaševanje na Googlu ne pomeni zgolj oglasa na strani iskalnika.

Kje vse na Googlu lahko oglašujemo?

Poleg že omenjenega spletnega iskalnika, s katerim imamo dnevno verjetno opravka prav vsi spletni uporabniki, lahko v Googlovem omrežju oglašujemo tudi na najbolj priljubljeni platformi z video posnetki. To je seveda YouTube. Google pa si lasti tudi enega najbolj priljubljenih e-poštnih predalov – Gmail.

Tako je, tudi tam je možno oglaševati. Verjetno ste med pregledovanjem priljubljenih video posnetkov že opazili oglase, ki se pojavljajo med samim predvajanjem. Včasih pred tem, včasih jih niti ni, vse je odvisno od algoritma, ki zadaj skrbi za to, komu bo prikazal določen oglas.

Oglasi na Googlu ne gredo v nič

Zakaj tako pravimo? Ker je Googlov algoritem sila napreden in mu lahko rečemo tudi umetna inteligenca. Pa tudi zato, ker Google o nas ve skorajda vse. Kaj radi jemo, kakšna glasba nam je všeč, česa ne maramo, kakšna so naša hrepenenja, ali smo morda v fazi nakupovanja in podobno.

Vsi ti podatki se dnevno zbirajo v ogromnih bazah tega spletnega velikana in odločajo o tem, komu bodo prikazali določen oglas. Morda se na prvo žogo sliši strašljivo, a tako pač je. Vse te podatke smo pripravljeni odstopiti za brezplačno uporabo vseh dobrot, ki jih ponujajo. Po drugi strani pa, ali ni bolje, da vidimo oglase, ki nas dejansko zanimajo?

Pripravite analizo trga

Analiza trgaPreden se odločite za oglaševanje na Googlu, pripravite konkretno analizo trga, na katerega ciljate. Preverite, kdo so vaše ciljne stranke, koliko so stare, kaj rade počnejo, kje se nahajajo in jim tam servirajte oglas za svoje storitve. Na ta način boste že močno optimizirali oglaševanje in izboljšali končni rezultat.

V ta namen lahko uporabite brezplačna orodja in nekaj malega znanja s tega področja. Če morda niste doma v teh vodah, pa naj vas to vseeno ne odvrne od oglaševanja na ta način. Zaupajte strokovnjakom s tega področja. Bo nekoliko dražje, a končni izplen vas bo še vedno navdušil.

Optimizirajte spletno stran

Kadar govorimo o Googlu, ne moremo mimo spletne optimizacije. Ta odloča o tem, na katere ključne besede nas bodo naši kupci našli in kako visoko med zadetki se bo pojavila naša spletna stran. Če za ta del poskrbimo sami, bomo dejansko deležni brezplačnega oglaševanja v spletnem iskalniku. V vsakem primeru pa pridobimo vsaj na cenejšem oglaševanju.

Če je spletna stran dobro optimizirana in na neko poizvedbo zaseda visoko mesto ali pa jo Google prepozna kot vsebinsko kvalitetno, bo cena za oglaševanje kar precej nižja, kot bi bila sicer. Google si namreč želi prikazovati spletne strani in oglase osebam, ki jih ta vsebina dejansko zanima.

Želi si zadovoljnih uporabnikov in ne takšnih, ki bi se jim zdelo vse skupaj bolj posiljevanje z nečem, kar jih sploh ne zanima. Torej, preden boste pričeli oglaševati na Googlu, preverite, kam bi se vam najbolj izplačalo vložiti svoj trud in denar. Zato pa vsekakor poskrbite za kvalitetno analizo trga in konkurence ter za kak trenutek stopite v čevlje svojih strank.

O nas

Ekoprodukt.si

Na spletnem portalu Ekoprodukt.si boste izvedeli vse, kar vas sploh lahko zanima o zdravju, lepoti, osebnih odnosih, poslu, internetu in mnogih drugih tematikah.